Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.17694

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Školský klub - obstaranie nábytku
Typ zákazky: Zákazka malého rozsahu
(Zákazka, ktorá v rámci svojej hodnoty nespadá pod zákon o verejnom obstarávaní.)
Oblasť Ostatné
Podoblasť Interiérové vybavenie
Zverejnená: 7.10.2024   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: 12.2024 - 01.2025
Lehota na predkladanie ponúk: 15.10.2024
 
Zadávateľ
Firma Obec Močenok
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00308439
Adresa Sv. Gorazda 629/82, 95131 Močenok, SK
Kontaktná osoba Klaudia Kleinová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Predmet zákazky :
Predmetom je výber dodávateľa na dodávku tovaru spolu s dopravou a montážou.
  • Predmetom zákazky je obstaranie nábytku a interiérového vybavenia do školského klubu.

  • Parametre popísané v technických vlastnostiach - špecifikácia  sú považované za minimálne, zadávateľ prijme aj plnenie s vyššími (lepšími) parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.

2. Postup verejného obstarávateľa :
Zadávateľ Vás v zmysle § 1, ods.14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon”) vyzýva na predloženie cenovej ponuky.

3. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je dodávka predmetného tovaru podľa špecifikácie  - podrobná špecifikácia je prílohou tejto výzvy.

  • Nábytková zostava 1: počet ks 2
  • Nábytok z laminovanej drevotriesky v odtieni javor a bielej farbe, s hrúbkou 18 mm. Čelá skriniek sú z laminovanej a frézovanej MDF dosky s hrúbkou 18 mm.  
    rozm. 453,8 x 48 x 161,1 cm
  • Nábytková zostava 2: počet ks 2
  • Nábytok z laminovanej drevotriesky v odtieni javor a bielej farbe, s hrúbkou 18 mm. Čelá skriniek sú z laminovanej a frézovanej MDF dosky s hrúbkou 18 mm. 
    rozm. 345,2 x 41,5 x 124,2 cm
  • Relaxačný vak: počet ks 10
  • Mäkké a pohodlné sedacie vaky vyplnené granulátom. Potiahnuté odolnou a umývateľnou PVC látkou bez obsahu ftalátov.
    váha 5,8 kg • priem. 90 cm • výš. 70 cm
  • Taburetka okrúhla: počet ks 10
  • Pohodlné a odolné sedačky a sedadlá sú potiahnuté mäkkou a na dotyk príjemnou látkou (mikrofáza), kovové nožičky.
    šír. 60 cm • výš. 40 cm
  • Sedačka: počet ks 4
  • Pohodlné a odolné sedačky a sedadlá sú potiahnuté mäkkou a na dotyk príjemnou látkou (mikrofáza), kovové nožičky.
    rozm. 105 x 60 x 60 cm • výš. sedadla: 40 cm
  • Edukačný koberec: počet ks 4
  • Relaxačný, emotívny koberec
    rozm. 2 x 3 m


4. Spôsob predloženia ponuky :
Postup zadávania prieskumu trhu sa realizuje v systéme TENDERnet. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť cez systém TENDERnet na stránke www.tendernet.sk. Ponuky, ktoré budú predložené inak ako v systéme TENDERnet, nebudú v hodnotiacom procese posudzované.

5. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková najnižšia cena (EUR s DPH). V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:

  • Kúpna zmluva v zmysle § 588 a nasl. Občianskeho zákonníka, návrh zmluvy nie je povinnou prílohou cenovej ponuky.

2. Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:

  •     z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa
  •     z dotačných zdrojov: Ministerstvo financií Slovenskej republiky

3. Vyúčtovanie predmetu zákazky:
  • Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
  • Splatnosť faktúry do 15 dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi.
  • Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.


4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky:
  • Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
  • Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
  • Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
  • Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
  • Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej mimoriadne nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
  • Ak uchádzač predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie:
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky  vrátane všetkých príloh do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov:
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktorý by mohol narušiť alebo obmedziť hospodársku súťaž alebo porušiť princíp transparentnosti a princíp rovnakého zaobchádzania. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov.

3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Zrušenie zákazky:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom  alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho úradný preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.

Obsah ponuky:

  •     Cenová ponuka s technickou špecifikáciou


  • Cenová ponuka musí obsahovať technické parametre ponúkaných prvkov, z ktorých bude možné jednoznačne preveriť splnenie technických požiadaviek.

2. Vyhodnotenie ponúk:
Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky.

    Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
    Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadavky na predmet zákazky. Ak uchádzač, v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky, Verejný obstarávateľ ponuku tohto uchádzača vylúči a vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí.
    Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí, splnil požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Dodanie tovaru, montáž 1,0 celkom

Prílohy ku zákazke

NázovTypDátumVeľkosť
ŠPECIFIKÁCIA.xls Podrobný opis zákazky 4.10.2024 29,5 kB